14 Şubat 2009 Cumartesi

ZEBRA KEK

Bu hafta uzun süredir evde olmayınca gelmek isteyen misafirlerimi ağırladım. Misafirlerime Zebra kek, yanında ıspanaklı pide ve bulgur salatası yaptım. Hepsi çok beğendi, sizler tarifleri biliyorsunuz ama ben yinede tarifini vereceğim.
Denemeyenlerin denemesini tavsiye ederim.











MALZEMELER:
4 yumurta
6 fincan şeker
1 şişe maden suyu
2 fincan çiçek yağ
1 paket k.tozu
1 yemek kaşığı kakao
8 fincan un

YAPILIŞI:
Öncelikle şeker yumurta ve sıvıyağı iyice çırpalım.
Daha sonra bütün malzemeleri ilave edelim. (Kakao hariç)
Elde ettiğimiz hamuru 2 ye bölelim. Birtanesine kakaoyu ilave edelim, diğerine de 1 yemek kaşığı un ilave edelim.
Yuvarlak borcamı yağlayalım. Hamurumuzu tepsinin hep ortasından dökeceğiz.
Öncelikle beyaz hamurdan 1 kepçe ortaya dökelim, sonra kakaolu dan yine 1 kepçe döktüğümüz hamurun ortasına hep böyle hamurlar bitesiye kadar devam edelim.
170 derecede önceden ısıtılmış fırında 45 dakika kadar pişirelim.




12 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık Feraycığım.bu kekin görünümüne baylıyorum.sevgililer gününü kutlu olsun.iyi hafta sonları dilerim canım....

egeli dedi ki...

CANIMMMM...SÜPER OLMUŞ KEK ,BAYILDIM,ELİNE SAĞLIK.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Feraycığımm
ne kadar güzel bir kek. gördüklerimin en düzgünlerinden diyebilirim..
ellerine sağlık. HER SEVGİ BAŞUCNDA OLSUN CANIM.
İYİ HAFTASONLARI..SEVGİLER NuNu

lemanice dedi ki...

ellerine sağğlık.ben bikaç denemeden sonra yapabildim şeklin aynısını:))ama yapabildim yani önemli olan da bu dimi ya:))sevgiler.

Tijen dedi ki...

Afiyet şeker olsun Feray'cığım!

Adsız dedi ki...

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

eviminnuru dedi ki...

ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ablacığım eminim çok güzel olmuştur.ben de gelicem bigün ama hep bişeyler çıkıyo ertelemek zorunda kalıyorum.şimdide kursa gidiyorum çok zamanım olmuyo biyere gidemiyorum.neyse en yakın zamanda görüşmek dileğiyle.kucak dolusu sevgiler

Yaren dedi ki...

Ellerine saglik ablacim cok güzel gürünüyor.Bu kekin görüntüsü cok ilgimi cekmistir her zaman.Sanada misafirlerinede afiyet olsun.Sevgiyle kal canim.

Damak Tadı dedi ki...

Oooo,ne kadar hoş ve nefis bir kek olmuş tatlım..Ellerine sağlık..Özlemişiz seni..Hallettin mi işlerini??Şimdiden hayırlı olsun şekerim..Kocaman sevgilerimi gönderiyorum..Seni görmek beni çok mutlu etti bilesin canım Ferkay'cığım..

Yaren dedi ki...

Ferkay ablacim senin icin sayfamda bir ödül var,tebrikler canim.Sevgiler:)

gülizar dedi ki...

Abla ellerine sağlık,zebra keki bende çok severim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails