4 Kasım 2011 Cuma

FINDIKLI SUSAMLI KROKAN

Ben geldim artık buradayım derken aksilikler beni bırakmaz oldu. Belimden rahatsızlandım doktora gidince bel fıtığı olduğunu öğrendim. İlaçlarına başladım bel hareketlerini yapıyorum, o yüzden çok fazla oturamıyorum. O yüzden birşeyler yayınlayamıyorum, sizleri ziyaret edip çıkıyorum. İnşallah bayramdan sonra artık rahatlarım diye düşünüyorum.
Bayram şekerini kendimiz yapalım dedim.
Tüm arkadaşlarımın bayramını kutluyorum.


MALZEMELER.
1 su bardağı şeker
Fındık, Susam
YAPILIŞI.
şekeri çelik bir tencereye koyalım ve orta ateşte devamlı karıştırarak şeker sararıp tamamen eriyince üzerine fındık ve susamımızı koyalım bir kaç dakika kısık ateşte karıştıralım.
Ocaktan alıp yağlı kağıda ince bir şekilde dökelim. Soğuduktan sonra istediğimiz boyutta kırıp servis yapalım.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım geçmiş olsun..
Bende 3 tane var :(((
Onlarla yaşamaya alıştım malesef..
Krokanlar nefiss görünüyorlar.
Ellerine sağlık canım..
İyi bayramlar.

Tijen dedi ki...

Feray'cığım ya şimdi ne düşündüm biliyor musun, malum kış geldi, bir çok yöremizde havalar soğuk olacak ama Ege'de gelmedik görmedik güneşli pek çok yer var. Bir gün sizin oraya gelsek çekim için ne güzel olur değil mi? Yardım eder misin bana?
İyi bayramlar canım her şey gönlünce olsun.

Baharcicegi dedi ki...

Tam enerji bombasi olmus soguk kis günleri icin eline saglik canim
iyi bayramlar

aslı dedi ki...

Çok geçmiş olsun...O sıkıntıyla bile ne güzel bir tarif vermişsiniz, ellerinize sağlık.

Sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle, sevgiler:))

Nilgün dedi ki...

Tam bayram için güzel bir lezzet olmuş. İyi bayramlar diliyorum Feray'cım..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

nice güzel bayramları paylaşmak üzere çok sevgiler canım..
ellerine sağlık.
çokda geçmişler olsun feraycığım

sare dedi ki...

Feray hanım, çok geçmiş olsun. Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum. Sırt üstü yüzmek çok iyi geliyor.
Krokan bir harika görünüyor,ellerinize sağlık. Çok severim.
Sevgiler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails