7 Aralık 2011 Çarşamba

HAVUÇ ÇORBASI

Çorbayı çok seviyorum benim için kış yaz fark etmez her gün içerim. Havuç çorbasıda severek içtiğimiz çorbalardan. Denemediyseniz denemenizi tavsiye ederim..





MALZEMELER:
4 Ad. havuç
1 çorba kaşığı tereyağ
1 çorba kaşığı un
6 bardak su
1 ad. yumurta
1 fincan süt
Tuz, kırmızı biber.

YAPILIŞI:
Yağ ile unu kavuralım.
Tendelenmiş havuçları ilave edip 1-2 dakika ezerek kavuralım.
Üzerine yavaş yavaş suyunu dökerken çorbayı devamlı karıştıralım.
Havuçlar iyice ezilip yumuşayıncaya kadar pişirelim.,Ateşden alıp blenderden geçirelim.
Yumurta sarısı ve sütü çırpıp çorbaya yavaş yavaş karıştıralım ve biraz daha kaynatalım.
Servis sırasında kırmızı pul biber dökerek servis yapalım.

11 yorum:

hdidem95 dedi ki...

ay ablam ne güzel olmuş ben bu çorbayı denerim çocuklar pişen ve görünen havucu yemiyorlar belki böyle yediririm ellerine sağlık afiyetler olsun öptüm sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

ay ben bir kez bu çorbayı nişastayla yapmıştım garip garip yüzüme bakarak hep de böyle acayip şeyleri bulup yapıyorsun demişti abimin eşi selma yengem o aklıma geldi güldüm biraz:) un kesinlikle tadını muhteşem kılmıştır denemem lazım sevgileirmle
seval

pembe kekik dedi ki...

Havucu çok severim.Ellerinize sağlık.

Tijen dedi ki...

Al benden de o kadar Feray'cığım! Çorba ve ekmek. Kış akşamlarının sevgili ikilisi!

CANBOGAZDAN dedi ki...

Havuc cok severim ama corbasini hic icmedim. Guzel gorunuyor, ellerinize saglik.

anne eli gibi dedi ki...

bende yaz kış demeden çorbayı sofradan eksik etmem,kimse yemese ben yerim:)
ellerinize sağlık..

Nilgün dedi ki...

Lezzetli ve besleyici bir paylaşım olmuş. Ellerine sağlık Feray'cım..

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

ımmmmm, nefis görünüyor, havucu böyle hiç denememiştim, sağolasın canım ya, bugünkü menümün çorba kısmı haleedildi:)

mutfakcini dedi ki...

Ben de çokk severim.Bu sezon hiç yapmadım ama.Hatırlattığınız için teşekkürler.Ellerinize sağlık.Sevgiler :)

mandalincikmazi dedi ki...

Tadını çok merak ettim şimdi sanırım hafif tatlı oluyordur
denemek lazım
ellerine sağlık değişik bir çorba olmuş....

Unknown dedi ki...

Canım sıcacık sıcacık hemde çok da faydalı sevilmezmi, hiç bu çorba..
Ellerine sağlık.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails