13 Kasım 2011 Pazar

YAYLA ÇORBASI

Yaz kış hiç bıkmadan içebiliriz çorbayı. Hepimiz çok seviyoruz. Buz gibi kış günlerinde ne güzel ısıtır içimizi.
Yayla çorbasıda severek içtiğimiz çorbalardandır.


MALZEMELER:
10 bard. et suyu
1/2 bard. pirinç
1,5 çorba kaşığı un
1 yumurta
2 su bard.yoğurt
2 çorba kaşığı yağ
2 kahve kaşığı kuru nane
1 kahve kaşığı kırmızı biber

Pirinci et suyunda yumuşayıncaya kadar haşlıyoruz.
Ayrı bir kasede yoğurt, un ve yumurtayı iyice çırpıyoruz. et suyu ile sulandırıp kaynayan pirince ilave ediyoruz biraz kaynatıyoruz  kıvama gelince altını kapatıyoruz.
Kuru nane ilave edip, kırmızı biberli yağ gezdiriyoruz.


14 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Aynen bende yaz kis icerim bu nefis lezzetli corbayi,bu corbayi görünce aklima hep annecigimin kisin ilkokuldan eve geldigimde sobanin üstünde bu corbadan yaptigi gözümüm önüne gelir ahh ahh ne güzeldi o günler
Eline saglik canim nefis olmustur

Eya dedi ki...

Corba bir sofrada olmazsa olmazlar...ellerine saglik,sevgileirmle

zehra

Cahide dedi ki...

Yağmurlu bir hava var bugün. ne iyi gider sıcak bir çorba. Ellerinize sağlık.
Ben zeytini nasıl yaptığını merak ettim. İkinci kez zeytin aldım. Ve sizden bilgi almak istiyorum. En kısa zamanda tarifinizi bekliyorum..:)

mutfagabuyrun dedi ki...

sana katılıyorum canım.yaz kış farketmez bu çorba için.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bu soğuk günlerde sıcacık çorba gibisi yok..
Elleirne sağlık canım
Bende çok severim.
iyi haftalar.

Nilgün dedi ki...

Kış aylarında yenilebilecek en güzel çorbalardan biri. Ellerine sağlık Feray'cım..

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

çok severim bu çorbayı, hem de çok. Ellerine sağlık..
sevgiler

pembe kekik dedi ki...

En sevdiğim çorbadır.Çorbaların içinde tek geçerim ben bu çorbayı.Ellerinize sağlık.

LaMa dedi ki...

corbayi cook severim ama yapmak benim icin en zoru desem yeridir. halbuki her gun sicak sicak corba yemek lazim hele de kisin!
ellerine saglik

lalelimutfaklar dedi ki...

yayla corbasi benim cok sevdigim corbalardandir. uzun zaman yapmadigimi farkettim tarifi gorunce en kisa zamanda ozellikle bu soguklarda cok iyi olacak. sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ne güzel çorbadır yayla çorbası bol naneli,şifa olsun feraycım sevgiyle kal

özlem dedi ki...

çorba kış günlerine sofranın olmazsa olmazı. ellerine sağlık.
blogunuzu çok beğendim takipteyim. bende beklerim sevgiler.

LeylaK dedi ki...

çok seviyorum şu çorbayı,hergün yesem bıkmam . ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

özge bayrak dedi ki...

nefis görünüyor! kase mialıp geliyoruumm :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails