24 Ocak 2012 Salı

ZEYTİNTAĞLI MANDALİNALI KEREVİZ


MALZEMELER:

1 ad. büyük boy kereviz
1 ad patates
1 ad. havuç
1 adet soğan
1 ad mandalina (daha yoğun isterseniz ilave edebilirsiniz)
1/2 çay kaşığı şeker
1/2 limon suyu
1 kaşık un
1 çay bard. su
tuz.

YAPILIŞI:
Kerevizi soyup unlu suda bekletiyoruz. Bu arada diğer malzemeleri soyup hazırlıyoruz. Soğanları havuçları doğrayıp sıvıyağ koyduğumuz tencerede biraz kavuruyoruz. Patates ve kerevizleri ilave edip mandalina suyu
şeker limon suyu ve suyunu koyup kısık ateşte pişiriyoruz.
Soğuduktan sonra servis yapıyoruz..

18 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Kerevizi daha çok portakallı pişiririm.Geryfurtla da denedim ama mandalinayla denemek kısmet olmadı.Eminim çok güzeldir.Sevgiler.

hayatreceli dedi ki...

harika ellerine sağlık sebze canavarı olarak takdir ediyorum bunu:))

sevgiler...

Unknown dedi ki...

Kerevizi herkez sevmen ama ben o miss kokusuna bile bayılıyorum.
Nefiss görünüyor canım..
Ellerine sağlık.

sevil şahin dedi ki...

Ferkaycım portakallısını çok severek yapar ve yerim mandalinalı yapmamıştım eminim oda çok güzeldir.
Ellerine sağlık afiyet bal olsun

CANBOGAZDAN dedi ki...

Her haliyle severim kerevizi, ellerine saglik Feray ablacim.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

feraycım meraba
şifa bir tabak
ellerine sağlık canım.
:)))))

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

eline sağlık, çok hoşuma gidiyor bu şekilde yapılan kereviz

mutfagabuyrun dedi ki...

kerevizi hiç yemek apmıyorum ama görüntü süper canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Egeden Tarifler dedi ki...

Kerevize narenciye suyu cok yakisiyor gercekten, elinize saglik :)

Unknown dedi ki...

mandalinalı hiç denememiştim aklımda olsun:)
ellerine sağlık

yeşim dedi ki...

aldım kereviz kokusunu geldim..mis mis...bende mandalina ile ara ara pişiriyorum.çok güzel oluyor.ellerine sağlık canım.öperim tatlı yanaktan...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhaba; çok hoş görünüyor,eller dert görmesin,sevgilerrrr...

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Sebzelerle aram pek iyi değil ama bu tarifi çok beğendim. Deneyeceğim inşallah. Ellerine sağlık Ferkaycım. Sevgilerimle...

Tümay Öztürk dedi ki...

Bugün bende de portakallı kereviz var papatya papatya:) Ellerine sağlık Feraycım mandalinalı hiç yemedim ama kesinlikle lezzetli olduğuna eminim.

Nilgün dedi ki...

Bende mandalin , portakal ve limon üçlüsüyle pişiririm çok da severiz. Ellerine sağlık canım..

ihlamurcum dedi ki...

Görüntü süper, tarif harika.Elinize sağlık

hdidem95 dedi ki...

mandanilayla denememiştim hep portakal koyardım denemek lazım ellerine sağlık afiyetler olsun güzel ablam kocaman sevgiler

LeylaK dedi ki...

hımmm kerevizle hiç aram yoktur, amaaa bunun görüntüsü pek güzel :) ellerine sağlık Ferayyyy .

Leyla'nın Kahve Dükkanı

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails