16 Ekim 2012 Salı

BİSKÜVİLİ SÜTLÜ

Bu gün şunu yapayım bu gün bunu yapayım derken günler hızla akıyor, bir baktım bogumu güncellemiyeli  6 gün olmuş. Neyse artık ihmal etmem herhalde bu kadar.
Kolay ama güzel olan bu tatlıyı eminim hepiniz yapmışsınızdır. Ama benim için yazın bir kurtarıcıydı. Hem herkes çok seviyor hem de pratik.


MALZEMELER:
1 pk kakaolu bisküvi
1 kg süt
1 su bard. toz şeker
2 çorba kaşığı nişasta
3 çorba kaşığı un
1 pk vanilya
1 pk çikolata sosu
2,5 bardak süt

YAPILIŞI:
Öncelikle bisküvileri dikdörtgen bir borcama diziyoruz.
Tencereye muhallebi malzemelerini ilave edip muhallebi kıvamında pişiriyoruz. Pişen muhallebimizi bisküvilerin üzerine döküyoruz. Muhallebimiz soğurken çikolata sosunu hazırlıyoruz ve muhallebimizin üzerine döküyoruz ve üzerini dilediğimiz malzeme ile süslüyoruz..

17 yorum:

ozguluntarifleri dedi ki...

Nefis gorunyor Ferkaycim ellerine saglik.
Bizim evde en cok sevilen tatlidir.
sevgiler.

Canan Demirbağ dedi ki...

Çok severim süper gözüküyor,ellerinize sağlık..

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve güzel görünüyor.

Saygılar.

siyah kuğu dedi ki...

Ellerine sağlık canım,sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

kolay ama lezzetli bir tatlı olmuş canım.ellerie sağlık.sevgiler.

sibelyalcincom dedi ki...

Aynı tarifi etimekle yapıyorum oda çok lezzetli oluyor ellerinize sağlık:)

pembe kekik dedi ki...

Mmmmm. Nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

ben geldim tatlım. ben de bu aralar pek bulunamadım ortalıkta. sütlü tatlına bayıldım bizim ev ahalisinin tatlı krizine güzel bir çözüm olur emeğine sağlık çok öpüyorum sevgiyle kal...

vişnap dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık canımmm.

durutarifler dedi ki...

Bayılırım muhallebili tariflere. Hem pratik hem de çok lezzetli
Ellerine sağlık
Sevgiler

anne eli gibi dedi ki...

tatlı krizleri için birebir,ellerine sağlık...

Nilgün dedi ki...

Gelmişsin haberim bile yok. Ben de sürekli gel git yapınca uzun süre uzak kaldık. Tatlın kızımın sıkıştığı anda sıkça yaptığı tatlılardan. Gayettte lezzetli oluyor. Ellerine sağlık, görüşmek dileklerimle..

Unknown dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık harika görünüyor öpüyorum...

MAZES dedi ki...

çok pratik ,gelemedim,bitmiştir her halde,gözüm kaldı ,ellerine sağılık.

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok severim bu tatlıyı.Bence en güzel hafif tatlıdır.Eline sağlık çokta güzel tutmuş kıvamı.

ihlamurcum dedi ki...

Hem pratik, hem evdeki malzemelerle süper olmuş.

LeylaK dedi ki...

Kardeşimin ennnn favori tatlısı :) Ellerine sağlık Feray.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails