20 Mart 2013 Çarşamba

TERBİYELİ HAŞLAMA ET


Evde et sevenler çok olunca yapmamak olmuyor bana kalsa herhalde hiç et yemeği yapmam, istek doğrultusunda pişmiş bir et yemeği..



MALZEMELER:
500 gr.kuzu eti
3 orta boy patates
2 havuç
soğan
tuz
sıvıyağ
maydanoz

TERBİYESİ:
1 yumurta sarısı
1 limon suyu
1 tatlı kaşığı un
tuz, az su


YAPILIŞI:
Eti tencereye alıp etin köpükleri çıkıncaya kadar kaynatalım ve bu suyu dökelim, etleri yıkayalım.
Tencereye su koyarak etlerimizi ilave edelim pişirmeye başlayalım,
Patatesleri istediğimiz irilikte doğrayalım.
Soğanımızı ve havuçları doğrayalım, sıvıyağı ilave ettiğimiz tavada önce soğanlarımızı biraz kavurup ardından havuçlarımızı  ilave edip soteleyelim,  patateslerle birlikte kaynayan etlerimize ilave edelim.
Diğer yandan terbiyesini hazırlayıp tenceremize ilave edelim, bir süre daha pişirip ateşi kapatalım.
Kıyılmış maydanozla servis yapalım.

23 yorum:

Delicias Baruz dedi ki...

Vaya plato más apetecible, me encanta como te ha quedado. Un abrazo, Clara.

mutfagabuyrun dedi ki...

hem hafif hem lezzetli oluyor bu yemek.ellerine sağlık canım.sevgiler.

LaceToys dedi ki...

Bencede .. evde sürekli et yemeği istiyorlar.. Ben sadece ot ve peynir yaşayabilirim. Çok lezzetli görünüyor. Yiyenlere afiyetler olsun. Seninde ellerine sağlık canım..

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Eşim eskiden sebze yapmıyorsun dedi. Şimdi et yapmıyorsun diyor:)) 40 dan sonra hepmi böyle oluyorlar..
Ellerinize sağlık lezzetli ve hoş bir yemek olmuş.

Dilek'le Mutfakta dedi ki...

Geçen gün bende yaptım ama benimki terbiyesiz oldu...) Bne sadece tabağa limon sıkıyorum. Terbiyelisi de güzel oluyor. Ellerinize sağlık , cidden muhteşem görünüyor. Sevgiler..

Unknown dedi ki...

güzel bir tarif,kurbandan kalan etlerimizi hala bitirmeye çalışıyoruz böyle tarifler güzel olur :)

Unknown dedi ki...

Ablam ellerine sağlık bayılırım sevgiler...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

İyiki istek üzerine pişmiş,sevdiğim bu nefis yemek.
Bizler de bu güzelliği görmüş olduk.
Ellerine sağlık canım harika ve nefis görünüyor.
Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık...
suyuna muhakkak çorba yapıyorum :)
sevgiler..

ilhan dedi ki...

Ben de sebzeyi her zaman ete tercih ederim ama insan ara sıra istiyor. Sizn tarifiniz de nispeten hafif olmuş. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

bizim evde durumlar tam tersi
ben etsever kızlar ve babalarının arası yok
ne yapalım oluyor böyle şeyler
ayrıca yemek de şahane olmuş canım
eline sağlık

Bak Bu Harika dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor. Bloğumda nevresim takımı hediyeli çekilişim var. Katılırsan çok mutlu olurum.

http://www.bakbuharika.com/2013/03/evideacomdan-1-kisiye-cift-kisilik.html

sibelyalcincom dedi ki...

Kış için güzel bir lezzet ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

ablacım çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık.

pembe kekik dedi ki...

Ben bu yemeği çok severim. Bağışıklık sistemine çok iyi geliyor üstelik de lezzetli. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Eline sağlık ablacım harika olmuş :)sevgiler

Unknown dedi ki...

Ben senin aksine eti çok severim:)
Ahh olmalıydı şimdi nasıl yerdim ama:)
Ellerine sağlık canım:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ablam etli lezzetlere bende önceden önem vermezdim yapardım ama şimdi kan değerlerim düştü önem taşımaya başladı.
eline sağlık aldım ablaların gülü:))

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

böyle olunca et daha bir hafif oluyor çok seviyorum haşlama eti, kesinlikle çok hafif ve leziz...

vişnap dedi ki...

Valalhi kuzu eti candır misstir çok severim ben de ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

vişnap dedi ki...

Valalhi kuzu eti candır misstir çok severim ben de ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

Baharcicegi dedi ki...

Bizim evin erkkeleride etci,biz kizimla sebzeci
Hem besleyici hem saglikli kis yemegi olmus eline saglik cani

MAZES dedi ki...

ben de yapçaaaan,et aldım metrodan (daha zam gelmemişti),gözüm kaldı ,süper al beni resim,ellerine sağılık.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails