24 Temmuz 2013 Çarşamba

SİMİT PİZZA



Artan bayat simitlerimizi değerlendirmek adın hem pratik hem güzel bir pizza, sevdiğiniz  malzemelerle ister kahvaltı için isterseniz akşam üzeri çayın yanında...





Malzemeler:
3 adet simit
1/3 su bard süt
1 adet sivri biber
Sucuk, salam, sosis
beyaz peynir ve kaşar

Simitleri küçük küçük doğrayıp içerisine süt, beyaz peyniri karıştırıp yağlanmış tavaya yayalım. Üzerine kaşar serpip malzemeleri sıralayalım.  Kapak kapatıp pişirelim..İstenirse fırında da pişirilir.




18 yorum:

neseersoy dedi ki...

Ben bu tarifi çok tuttum hem pratik hem lezzetli , en kısa zamanda deneyeceğim , ellerine sağlık :-)

Unknown dedi ki...

Eline sağlık Feray. Bazlama ile denemiştim. Simitte iyi fikir.:) Afiyetler olsun.

*mehtap dedi ki...

iyi fikirmiş, bende bazen dayanamayıp fazla simir oluyorum,dolapta bekletiyorum böyle değerlendirmekte güzel olur, eline sağlık.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Cok guzel vede lezzetli oldugu belli ama simiti nerden bulayim ben simdi:(
ellerine saglik..:))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Süper bir lezzet fiskiriyor eminim bence bu pizzadan,ilk firsatta denemeli! Harika!

pembe kekik dedi ki...

Kahvaltı için de akşam üstü çay yanına da nefis bir tarif...

hdidem95 dedi ki...

özledik ablacım seni hoşgeldin ellerinede sağlık ne güzel olmuş afiyetle sevgiler
www.hadisofraya.com

Lezzet Taneleri dedi ki...

Ablacım ellerin dert görmesin harika olmuş...

kırmızı ekoseli battaniye dedi ki...

Çok enteresan olmuş ki ben simite bayılırım. Denemek lazım:)

Çorba Tarifleri dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

ilhan dedi ki...

Harika bir fikir gerçekten. Misafir falan gelince çaya mutlaka simit de alınır bir de gelen getirir sonra çöpe. Kahvaltı için özellikle süper ellerinize sağlık.

Nilgün dedi ki...

Bende dün gece iftara bayatlayan pideleri değerlendirmek için yaptım. Simit susamlı olduğu için daha da lezzetli olacağına eminim. Ellerine sağlık Feray'cım hayırlı ramazanlar..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

ama harika olmuş feray ablacığım... emeklerine sağlık...

sevgilerimle...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Değerlendirmek denince bende akan sular durur Feraycım.. Çok iyi olmuş gerçekten, ellerine sağlık canım..

ihlamurcum dedi ki...

Feraycım, fikir süper, hemen deneyeceğim.

Unknown dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık nefis olmuş sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu aralar pideden yapıyorum ama Ramazandan sonra simitlede denemek lazım :)

Ellerine sağlık ablacım.

vişnap dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık bugün simit alıp sahura mı yoksa iftara mı yapsam bilemedim ama en kısa zamanda yapacağım kesin sevgilerimle.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails